• Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  • Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11.00.
  • Po dokonaniu rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku w wysokości od 30% do 100%, w zależności od wybranej oferty, celem jej potwierdzenia.
  • Termin wpłaty zadatku wynosi 24h, chyba, ze przyjazd następuję w przeciągu 48h, wówczas termin wpłaty jest uzgadniany indywidualnie.
  • W przypadku anulacji rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi. Jeśli gość poinformuje pensjonat o rezygnacji z pobytu minimum 14 dni przed przyjazdem, istnieje możliwość wykorzystania zadatku w innym terminie (Gość może dokonać jednej modyfikacji terminu). Jeżeli termin nie jest znany, kwota może zostać wykorzystana na kolejną rezerwację (środki ważne są 6 miesięcy). W tym przypadku nie przysługuje prawo do kolejnej modyfikacji terminu. Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem, potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmówienia okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista może odmówić wydania klucza do pokoju. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju i zależeć będzie od dostępności.
  • Rezydencja ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę, wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie. Na życzenie Gościa pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi: -udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą, -przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
  • Dla dzieci do lat 3 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Jest możliwość, na życzenie gościa, dostawiania łóżeczek niemowlęcych w pokoju za dopłatą 50 zł / pobyt od łóżeczka. Ceny pobytu prezentowane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), nie zawierają opłaty miejscowej w wysokości 2 zł / osoba / doba.
  • Zwierzęta nie są akceptowane. W przypadku pojawienia się Gościa ze zwierzęciem, nie będzie możliwości zameldowania, a wpłacone środki przepadną. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  • Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
  • Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz zabrać ze sobą.
  • Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00. W rezydencji obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Strefa weellness jest wynajmowana na godziny i obowiązuje opłata, oraz jest wymagana wcześniejsza rezerwacja, a możliwość rezerwacji zależy od dostępności.
  • Domek grillowy jest wynajmowany na godziny bez dodatkowych opłat, jest wymagana wcześniejsza rezerwacja, a możliwość rezerwacji zależy od dostępności. W domku grillowym obowiązują takie same zasady ciszy nocnej, jak w rezydencji.
  • W przypadku niepojawienia się Gościa pobierana jak opłata w wysokości 30% do 100% w zależności od wybranej oferty. W przypadku wcześniejszego wymeldowania w trakcie pobytu, opłata za pobyt nie ulega zmianie. Opłata za zgubienie lub zniszczenie karty do pokoju wynosi 50 zł. Na terenie całej rezydencji (poza wydzielonymi i specjalnie oznakowanymi do tego celu miejscami) obowiązuje zakaz palenia tytoniu. W razie naruszenia zakazu Goście obciążeni zostaną kosztami odświeżania (dearomatyzacji) pokoju i interwencji straży pożarnej w przypadku uruchomienia DSO (dźwiękowy systemów ostrzegawczych) w kwocie 500 zł (która automatycznie zostanie doliczona do rachunku Gościa). Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty. Rezydencja może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w rezydencji albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa (opłata po stronie Gościa). W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rezydencjaprzechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
  • KLAUZULA INFORMACYJNA DLA GOŚCI HOTELOWYCH : (zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych) Administratorem danych osobowych gości i podmiotów organizujących pobyty w Rezydencji Góralskie Serce jest F. U. „Karolina: Burnos Piotr, Mraźnica 6a, 34-500 Zakopane. Dane osobowe przetwarzane są w celu dokonania rezerwacji i wykonania umowy o świadczenie usługi hotelowej. Osoby wymienione w punkcie 1 posiadają prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.